Klacht: pakket niet aanwezig bij afhaalpunt

op 08 oktober 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben een briefje in de bus ( woonjuis ) gehad dat de medewerker van ups bij ons aan de deur is geweest en dat er niemand aanwezig was en dat wij het pakketje na 17.00 uur konden afhalen bij een ups acces point.

wij zijn een autobedrijf er is bij ons altijd iemand aanwezig onze inrit is 10 meter breed en er staat een groot reclame bord met onze naam erop en de medewerker doet een briefje in de brievenbus van het woonhuis.

wij naar het access point om het pakketje op te halen en de medewerker van het acess point kon het pakketje niet vinden het was er niet . wij hebben een telefoonnummer gekregen van ups krijg je een computer aan de lijn waar de optie vermissing niet aanwezig is . hoe moeten wij nu aan het pakketje komen heeft iemand een telefoonnummer van ups dat je een medewerker kunt spreken . wij willen graag het pakketje hebben

gr albert

we willen ons pakket hebben

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alberto703