Klacht: Pakket niet aangekomen + status op: “delivered”

op 02 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hele dag thuis zitten wachten op pakketje, zelf de buren ingelicht toen ik even naar de winkel ging om boodschappen te doen en een blaadje opgehangen.
Na thuiskomst bij buren gevraagd en er was niks geleverd, dus blaadje weggehaald.
Nu is het 19.00 en krijg ik een mail dat mijn pakket bezorgd is, echter… zoals u misschien al kunt raden… geen pakket, noch briefje te vinden.
Wel staat op de track en trace dat hij bezorgd is (rond 18.00)

Het betreft track n trace code 1Z8232896833281783

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakketje graag zo snel mogelijk in ontvangt nemen.
Op een gespecificeerde tijd!
Niet tussen 07.00 en "einde van de dag"... whatever dat ook mag betekenen.
Tevens zou een verontschuldiging voor mijn weggegooide vrije dag zou ook fijn zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 03 augustus 2017 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Onze systemen geven aan dat uw pakket is afgeleverd bij de buren op nummer 7;

823289 KERKSTRAAT 15 A
6374 LANDGRAAF NL 02/08/17 17:48 EVI NR 7

Mochten er verder nog problemen zijn met uw zending, dan adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500 ( lokaal tarief ). Zij kunnen e.e.a. verder voor u uitzoeken.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door TimsonThunder