Klacht: Pakket niet aangeboden

op 14 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kregen we een mail waarin staat dat het pakket tussen 9.00 en 10.00 geleverd zou worden. Dat is echter niet gebeurd. Wanneer we ons pakket volgen via Tracking, wordt aangegeven dat de afleverpoging niet succesvol was omdat het pakket zonder reden geweigerd is en dat de handtekening is geweigerd.
Het bevreemd ons dat er door de bezorger een dergelijke leugen wordt vermeld. Er is namelijk helemaal geen bezorger geweest, laat staan dat het pakket en de handtekening geweigerd zijn.
We horen graag wanneer we het pakket alsnog krijgen.

Gewenste Oplossing:

Als we het pakket hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 juli 2016 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kimobbink