Klacht: Pakket niet aan huis gebracht

op 12 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanochtend werd er aangebeld door iemand van UPS. Ik woon op de derde etage van een appartementen complex en heb de deur beneden elektronisch voor ze geopend. Daarna heb ik in de gang op ze gewacht. Na een tijdje werd er opnieuw aangebeld, waarbij dezelfde persoon me met een ongeduldige toon vroeg “komt u niet naar beneden?”. Ik heb toen geantwoord dat ik op de derde etage woon en dat ik voor ze open had gedaan. Hierop kreeg ik geen reactie. Toen heb ik gevraagd of ze wilde dat ik naar beneden kwam? Opnieuw geen reactie. Later vond ik een briefje in mijn brievenbus dat ze het bij een service point hebben afgegeven. Ik vind het vreemd dat mijn pakket niet gewoon naar mijn voordeur gebracht is, aangezien ze overduidelijk wisten dat ik thuis was. Daarnaast vond ik de manier waarop naar mij gecommuniceerd werd onprettig.

Wanneer een pakket naar mijn voordeur wordt gebracht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 13 juli 2017 om 06:33 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring.

Ik heb uw klacht doorgezet naar ons aflevercenter met referentie nummer 1-64654917660. Zij zullen dit gaan onderzoeken en zij zullen u zo spoedig mogelijk hierover terugbellen.

Wij willen u bedanken voor het plaatsen van deze klacht, dit helpt ons om onze service te verbeteren.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Nikki Bogman