Klacht: Pakket kwijt nadat UPS eigenhandig het alfleveradres wijzigt

op 07 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket kwijt. UPS veranderde eigenhandig het afleveradres. Nu moet ik afzender laten weten dat ze een onderzoek moet laten starten. Omgekeerde wereld. UPS moet die zoektocht zelf oplossen. Dit duurt al weken!

Als UPS het probleem zelf oppakt en niet afschuift. Daarnaast niet eigenhandig afleveradressen aanpast. Daarnaast ben ik pas tevreden als mijn pakje bij mij thuis ligt.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:22 geantwoord

Goedemiddag,

Zowel de verzender als de ontvanger van het pakket kunnen contact opnemen met UPS om een verloren pakket te melden, maar UPS verkiest dat de verzender de problemen meldt omdat wij contractueel verbonden zijn aan hem.

Dank u voor uw reactie waarin u aankaart dat u niet tevreden bent over de service van UPS. Wij vinden het belangrijk te weten op welke punten wij onze dienst kunnen aanpassen en wij betreuren dat uw zending niet goed is aangekomen.

UPS Social Media Team

Heeft op 09 oktober 2017 om 17:07 geantwoord

UPS dient zelf zaken op te lossen ipv de verzender het te laten aanvragen. Terugspelen balletje heet dat. Klantonvriendelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariannevd