Klacht: Pakket kwijt bij DHL

op 21 december 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn toestel is opgestuurd naar KPN en niet aangekomen en is kwijt bij DHL en nu niemand wil verantwoorden

Gewenste Oplossing:

Ik zou mijn telefoon toestel terug willen omdat ik veel data\\\\\\\'s op heb of DHL moet de schade betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 december 2012 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij vinden het heel naar dat de zending niet naar wens is verlopen. Uw zending is met DHLFORYOU verzonden wij zullen deze afdeling vragen u zo snel mogelijk te informeren. DHLFORYOU is te bereiken via klantenservice.dhlforyou@dhl.com.

Met vriendelijke groeten,
DHL Express Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door f.deljo