Klacht: Pakket kwijt

Metoyoudew op 30 december 2019 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb op 2812 online een tv gekocht van 700 euro, (vandaag besteld, morgen in huis) op 2912 kreeg ik in de avond een mail van de leverancier dat deze op 3012 tussen 08:00 En 22:00 uur bezorgd zou worden. Op 3012 kreeg ik om 05:25 uur een mail van mediamarkt dat de zending verzonden was. Om 06:32 uur krijg ik een mail van de leverancier dat hun de zending niet door hun ontvangen is en dus niet bezorgd zal worden. Al meerdere keren contact gehad met mediamarkt, de zending is kwijtgeraakt, maar er komt geen enkele oplossing van hun kant, ik moet maar afwachten tot hun weten waar de zending gebleven is en ze weten niet hoe lang dat duurt. Ik wil de bestelling annuleren, dat kan niet, ik wil de tv ophalen in een winkel, dat kan niet, ik wil een nieuwe bestelling doen en deze annuleren, dat kan niet. Mediamarkt komt hun afspraken niet na en ik wil mijn geld terug.

Als ik de tv binnen 48 uur geleverd krijg of mijn geld terug krijg!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Metoyoudew