Klacht: Pakket kwijt

op 17 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hoi Zaterdag 22 Juli heb ik een pakket afgeleverd bij veggie4u Weimarstraat 76 Den Haag Tussen 3 en 4 uur ik vroeg na het afleveren van het pakket of ik geen bewijsje meekreeg en meneer zei nee dat kan je via internet volgen in de veronderstelling dat ik een mail zou krijgen die ik nooit heb ontvangen.
Ik belde ups met de mededeling dat ik niks heb en ze zeiden dat ik bij veggie 4u moest zijn en zij zeiden dat ik bij de ontvanger moet zijn en die reageert nergens op het gaat om gucci store in italie het gaat niet om een klein bedrag dus en ik ben erg in de stres.

Als ik weet waar het pakketje is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring, echter om u te kunnen helpen hebben wij meer info nodig. Kunt u het volgende aangeven : -Waar ging de zending naartoe ? -Zat er een label op het pakket toen u dit inleverde of is het label op het Access Point gemaakt ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Sammyg30

3 maanden geleden - Wat is jullie directe mail adres ik kan zo niks versturen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:24 geantwoord

Goedemiddag,

Als u de gevraagde informatie niet via deze website kunt of wilt doorgeven, dan kunt u rechtstreeks emailen naar KIALA / UPS Access Point via webnl@kiala.com. Zij zullen in dat geval gaan uitzoeken wat er met uw zending aan de hand is en zullen u binnen 24 uur ( op werkdagen ) van feedback voorzien.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Sammyg30