Klacht: Pakket is niet bezorgd

op 14 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen maandag zou mijn pakket geleverd worden via DPD. Helaas is het door de sneeuw overlast niet mogelijk geweest om mijn pakket thuis te bezorgen.

Nu kreeg ik hier later via email een bericht over en dat mijn pakket afgeleverd werd bij een Pickup Parcelshop. Hier ben ik vandaag langs geweest om mijn pakket op te halen. Maar nadat de medewerker drie keer gekeken had en mijn pakket nummer ingevoerd had was deze niet te vinden.

Nu kom ik dus zwaar teleurgesteld thuis en controleer ik mijn email en wat schets mijn verbazing. Mijn pakket is al retour gestuurd en is helemaal nooit geleverd bij zowel mijn huis als bij het Pickup parcelshop.

En nu is mijn vraag en wat nu???

Wanneer ik mijn pakket geleverd krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 december 2017 om 15:11 geantwoord

Bericht van DPD

5 maanden geleden - Beste Roland, Inmiddels heb ik een reactie ontvangen van het uitleverdepot. Helaas hebben we het retourproces niet meer tegen kunnen houden. Het pakket zal retour worden bezorgd bij de afzender. We raden je aan om contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen bij DPD een klacht indienen, en een nieuw pakket naar je opsturen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en toch een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Chayenne

Alle klachten die gemeld zijn door R.Breedveld