Klacht: Pakket en inhoud beschadigd, UPS vergoed niets

op 09 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een grote koker van 2.5 meter lang met hierin douchestrips retour gezonden aan het bedrijf waar ik ze besteld had. Ik heb het in dezelfde koker verzonden als waarin ik het geleverd heb gekregen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik bericht van de ontvanger dat ze de strips niet retour konden nemen omdat deze beschadigd waren. Ik heb foto’s ontvangen van mijn verzending en de koker is tijden het transport gewoon dubbel geknakt. De strips zijn hierbij uit de verpakking gekomen. Een medewerker van uw bedrijf heeft de strips dubbelgevouwen terug in de koker gepropt, deze vervolgens met bruine tape weer aan elkaar geplakt en zo afgeleverd. Ik heb mijn beklag gedaan bij UPS, maar krijg alleen maar een kletsverhaal dat het niet goed verpakt zou zijn. Wanneer jullie niet in staat zijn om een pakket met afwijkende afmetingen te verzenden en niet correct met andermans spullen om kunnen gaan, moeten jullie de zending en daarmer mijn geld niet accepteren. Ik mag toch verwachten dat een gerenomeerd bedrijf als UPS zorg draagt voor een goede schadevrij verzending. Een foutje is menselijk en ik begrijp dat er een keer wat fout kan gaan, maar neem dan ook je verantwoordelijkheid en los het op. Jullie laten me nu betalen voor een hoop ellende en niet correct geleverde diensten. Ik ben zwaar teleurgesteld en zal niet rusten voordat dit is opgelost.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de beschadigde producten en restitutie van de verzendkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Wij zullen uw klacht gaan onderzoeken. Echter hiervoor is wel wat extra informatie nodig. Wij zullen deze per email bij u opvragen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 juli 2017 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wij hebben e.e.a. voor u onderzocht. Met de informatie die wij nu hebben zijn wij er niet zeker van dat de gebruikte verpakking voldoende bescherming heeft geboden om deze items te versturen. Echter, daar deze verpakking ook gebruikt is om de goederen naar u toe te sturen, willen wij u het voordeel van de twijfel geven.

Wij zullen de kosten aan u vergoeden.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle Assen