Klacht: Pakket buitenland niet bezorgd

op 18 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag 09 januari 2014 zou de bezorgdatum zijn. Postbode uiteraard geweest met een briefje in de brievenbus want ik was niet thuis. ’s Avonds via MijnPakket heb ik de bezorgders gewijzigd van mijn huisadres naar de postkantoor te Postjesweg 78, Amsterdam. Vrijdag melding per mail gekregen dat mijn melding door een fout niet door is gekomen en dat de postbode op vrijdag 10 januari 2014 weer de pakket zou aanbieden. Ik was weer niet thuis en heb weer een briefje ontvangen dat ik vanaf de volgende dag het pakketje kan ophalen bij de aangegeven postkantoor. Vooruit, dat kan gebeuren, dacht ik. Zaterdag 11 januari 2013 ben ik twee keer bij de postkantoor geweest en beide keren werd mij verteld dat het pakketje nog niet binnen was. Teleurgesteld zou ik op maandagochtend wachten. Maandag ochtend 13 januari 2014 ben ik weer naar de postkantoor gegaan, maar mijn pakketje was er weer niet en enige wat ik van de personeel kon ontvangen was het nummer van de klantenservice zodat ik zelf achter mijn zending moet gaan zoeken (terwijl ik een mooi bedrag heb betaald voor de bezorgservice) en daarbij 0,45 EUR per minuut gaan betalen. Goed, na mijn eerste gesprek met de klantenservice werd mij verteld dat het pakketje gewoon bij de postkantoor ligt en dat ze daar beter moeten kijken. Maandag ochtend 13 januari 2014 ben ik weer naar de postkantoor gegaan en daar werd me kort en krachtig wijs gemaakt dat ze helemaal niets voor mij konden betekenen. Na mijn zielig gezichtsuitdrukking hebben ze uiteindelijk aangeboden om zelf klantenservice te bellen om na dat gesprek koudbloedig tegen mij te melden dat mijn pakket retour afzender is gegaan (in dit geval Canada!). Ik ben ontzettend boos, emotioneel en wantrouwend geworden met deze situatie! Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en ook helemaal niet vriendelijk geholpen. Uiteindelijk werd mij verteld dat ik misschien contact moet opnemen met de afzender hierover (Canada!). Belachelijk vind ik dat. Op de vraag of PostNL iets voor mij kan betekenen werd mij kort en krachtig geantwoord NEE. Lekker dan! IK wil mijn pakket graag zsm ontvangen!!!

Ik wil mijn pakket zsm ontvangen en ik wil de service van PostNL waarvoor ik ook betaald heb en niet zo van het kastje naar het muur telkens gestuurd worden!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 13:40 geantwoord

Geachte klant,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Brownie85