Klacht: Pakket beschadigd afgeleverd

op 29 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze klant (Simon de Haas) heeft het pakket geweigerd. omdat het beschadigd was.
(Traceernummer 1ZF1Y7816842188211)

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als onze pakketten op tijd en zonder beschadigingen afgeleverd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 29 juni 2017 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. De zending is momenteel in transit terug naar uw Warehouse. Aan de foto's kan ik helaas niet zien hoe de schade is ontstaan en wat er exact is beschadigd.

Ik adviseer u om zodra het pakket terug is bij u, contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-2255877. Zij zullen dan een schademelding doen, en het center zal de verpakking en inhoud onderwerpen aan een inspectie. U zult daarna geinformeerd worden over de uitkomst en de verdere afhandeling.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door ron.snijder@handicare.com