Klacht: pakket al 3 dagen niet op depot bezorgd

op 14 januari 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omdat ik momenteel slecht in de gelegenheid ben om naar winkels te gaan heb ik online besteld. Het pakket komt via DPD, is betaald en dinsdag aangeboden. Helaas was ik net even een half uur weg. Er zat een briefje in mijn bus dat het pakket bij de buren was afgeleverd… de buren betrof echter een rokerscentrum 5km verderop!!! Ik heb toch echt genoeg buren hier in een straal van 10 meter.

Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om toch dinsdag laat mijn pakket op te halen. Toen ik daar dinsdag stond bleek het pakket daar die dag helemaal niet afgeleverd!!! Woensdag weer gegaan, zelfde verhaal! Na zojuist gebeld te hebben is het er vandaag nog steeds niet afgeleverd!!!!

Wat moet ik nu!!! Komt het er uberhaubt nog en in wat voor staat omdat het al 3 dagen in een bus ligt??????

Ik heb dit NOG NOOIT meegemaakt terwijl ik via DHL en postNL ook geleverd wordt en dit is perfect geregeld. Hierdoor zal ik nooit meer via DPD iets bestellen en zal dit ook niemand aanraden.

Als het vandaag bij mij thuis wordt bezorgd maar volgens de arrogantjes bij DPD klantenservice gaat dit echt niet gebeuren en mag ik het maar uitzoeken..

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 16:01 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend dat de chauffeur en jij elkaar enkele keren mis hebben gelopen bij de bezorging van het pakket. Ik zie dat je uiteindelijke het pakket op 15 januari bij de Pickup parcelshop af hebt kunnen halen en dat het pakket dus in je bezit is gekomen.

Omdat ik niets meer voor je kan betekenen wil ik deze melding sluiten.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Fijne avond!
Kari