Klacht: pakket

op 06 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ls.
ik ben heel erg ontevreden over de bezorging.
tussen 13.30 en 14.30 zou er een pakket ontvangen,om15.00 gebeld.
er werd mij verteld dat er tussen16.30 en17.00 de bezorger zou komen,want het was fout op z,n route gegaan.een raar verhaal,want op m,n e-mail staat dat hij om 14.00 is geweest en het niet kon leveren.
ik ben de hele middag thuis geweest,en ikheb ook geen niet thuis kaartje gehad.
daar baal ik heel erg van,heb er ook een afspraak voor moeten afzeggen.
sorry hoor,maar zo,n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt!!!!!!!!!!!
nu heb ik dus nog niets.ik vraag mij af wanneer het nu komt.
mevr; van hattum

Gewenste Oplossing:

ben niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 juni 2016 om 07:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Cora,
Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. Ik heb je klacht doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling zodat je pakket alsnog zo snel mogelijk wordt bezorgd.
Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je het beste nog even bellen met mijn collega's van de klantenservice. Zij zijn er ook mee bezig.
Groet Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door bobbie1967