Klacht: Pakje zou geleverd worden dezelfde dag, maar is na twee dagen nog niet terecht.

op 25 juni 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb donderdag een bestelling gedaan van een fietsstoeltje om 9.06 uur en een extra bijdrage betaald om het dezelfde dag geleverd te krijgen. Ik heb tot op nu nog geen pakje ontvangen (vrijdag 12.33 u.) en via de leverancier (Bpost) wordt gemeld dat het pas voor zaterdag zal zijn.
Bestelling: 323200435126034755401030

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het pakje geleverd wordt en de extra bijdrage op een of andere manier terugbetaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koen Janssens