Klacht: paket inventum

op 30 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

3,5 week een broodbakmachine van inventum gewonnen op vrijdag 30 september en sms van inventum dat machine bezorgdzou worden door DPD Tot mijn grote verbazing staat de wagen van
dpd om half vier voor de flat op Gersteveld inderdaad staat voor mar chaufeur stapt niet uit en rijdt naar 2 minuten weer weg zonder aan te bellen Verbazing groot, direct Inventum gebeld zij zouden contact met DPD opnemen en mij dan terugbellen tot op heden (19.30 ur) niets gehoord van Inventym of DPD. Wij zijn de hele dag thuis geweest dus de smoes “”u was niet thuis”” gaat niet op.
De oplossing volgens mij is nu svp zo spoedig mogelijk bezorgen op het Gersteveld 73 (1 hoog)liefst nog op zaterdag en anders op maandag. zo niet dan wordt deze klacht doorgespeeld naar
Radar en Kassa uiteraard onder vermelding van namen van DPD en Inventum ben het onderhand goed beu om constant met een kluitje in het riet gestuurd te worden

zeer ontevreden over afhandeling van deze 3,5 week ellende

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 03 oktober 2016 om 13:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.J.Nahuysen-Beerling