Klacht: Pakbon

op 25 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ook ik ben overgestapt van KIALA naar UPS maar wat een ellende. Pakbon is niet uit te printen en kun je daarna ook nergens meer traceren.
Klacht indien via UPS online werkt niet want na dagen nog geen reactie. Klantenservice gebeld en meerdere malen doorverbonden maar komt er op neer dat ze geen pakbon meer kunnen maken ga dus nu maar mijn geld terug vragen en het pakketje maar met een andere dienst versturen

Wanneer je zoals gebuikelijk bij KIALA of andere bedrijven gewoon een mail krijgt met daarin je pakbon die je op je pakketje moet plakken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

UPS

Heeft op 26 september 2017 om 12:21 geantwoord

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Heeft op 26 september 2017 om 12:32 geantwoord

Heb alle info al op de mail gezet maar wacht nog op antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Boekenkastopruimingveghel