Klacht: paarse vlekjes op scherm Samsung S7

op 07 augustus 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn zoon heeft 3 weken geleden (18-7) een Samsung Galaxy S7 gekocht bij de MediaMarkt. De S7 staat voor waterdicht. Het toestel is in het water geweest en toont sindsdien kleine paarse vlekjes. Volgens MediaMarkt buiten garantie want ‘dode pixels’ en ‘niet gemeld binnen 14 dagen na aankoop’. Dit klopt, want niet gezien dat er paarse vlekjes op zitten (deze zie je alleen bij een wit of groen scherm), deze zagen we 16 dagen na aankoop.
Naar Samsung Expertise shop in Amersfoort geweest en volgens hen is het drukschade. De telefoon is max 20 sec. onderwater geweest en dus kunnen ze er NIETS aan doen. Samsung is verplicht aan iedere koper te melden dat het toestel niet tegen zout-, chloor- of zoet water kan maar MediaMarkt heeft dat niet gemeld.
Hoe kan mijn zoon nou weten dan waterdicht NIET waterdicht is???? Toestel kost 650,– en niks geen garantie of service. Ik vind dit zeer pijnlijk, vooral MediaMarkt Utrecht mag zich achter zijn oren krabben qua service want we werden behoorlijk afgepoeierd….
Bij de mediamarkt Amersfoort werden we heel behoorlijk te woord gestaan en deed men echt moeite om naar een goede oplossing te werken, dit in tegenstelling tot de beroerde klantenservice van MediaMarkt Utrecht

Als het toestel ter reparatie word ingenomen door MediaMarkt/Samsung en men inderdaad een reparatie aanbied. Want dit is te erg voor zoveel geld!!!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pitsamsung