Klacht: overstap korting

op 21 maart 2017 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontwetend over het feit dat er een overstapboete zou zijn ondanks aflopende contract bij NLE, werd mij verteld dat nuon deze zou vergoeden. Ik heb alles opgestuurd en na 5 weken nog niets mogen vernemen. Ik heb contact gehad met nuon en zij kwamen met de zeer slappe smoes dat ik het niet krijg opdat ik ben overgestapt via de website prijsvergeljker. DIT KAN TOCH NIET! !!!!

Gewenste Oplossing:

Als ze de overstapkorting overmaken naar belofte.

DUS NIET OPGELOST

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

4 maanden geleden - Beste Saskia, Op deze website lezen wij uw klacht over Nuon. U geeft aan dat u geen opzegvergoeding krijgt nadat u bent overgestapt. Dat klopt. U bent namelijk overgestapt via een energievergelijker. Hierbij vergoeden wij geen boete. Groet, Joeri

Reactie van de melder van de klacht sasvdwal

4 maanden geleden - Joerie, Het is gewoon een manier om van deze klacht af te komen. Het stond niet vermeldt en na contact te hebben opgenomen met Nuon werden de papieren mij toegezonden. Dit is zeer klantonvriendelijk en geeft een gevoel erin geluisd te worden. Groet Saskia

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 21 maart 2017 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Saskia,

Op 23 december heeft u uw contract met algemene voorwaarden van ons ontvangen. Hierin is beschreven dat wij geen vergoeding bieden voor eventuele overstapkosten. Mocht je de voorwaarden gelezen hebben en om deze reden van het contract af willen zien, dan kon dit binnen 14 dagen.

Uit uw bericht begrijp ik dat u dit niet heeft gelezen en er dus vanuit ging dat deze vergoeding wel werd geboden, dat vind ik jammer om te lezen. Kan ik hierin nog iets voor u betekenen?

Groeten, Nancy

Alle klachten die gemeld zijn door sasvdwal