Klacht: overname na Lease contract

op 30 januari 2014 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte heer, mevrouw,

Bij het afsluiten van mijn leasecontract was ik enigszins sceptisch over deze nieuwe vorm van mobiele abonnementen. Toen werd er gesproken over enkele tientjes voor het overnemen van het toestel.

Helaas had ik het toestel al naar enkele maanden niet meer in mijn bezit nadat deze tijdens een dagje uit, uit mijn zak is gestolen.

Direct hierna heb ik met het toestel van mijn partner alles laten blokkeren, klanten nummer doorgegeven en het betreffende nummer.

Helaas is daarop volgend de simkaart van het nummer van mijn partner geblokkeerd en waren we compleet niet meer bereikbaar.

Een nieuwe simkaart kon ik niet bij een hi-winkel halen, ik moest wachten op het servicebusje waarvan geclaimd word dat deze binnen 4 uur service verleent. Hier heb ik enkele dagen op moeten wachten.

Zelf werk ik ook service verlenend  bij een hotelketen en kan absoluut begrip op brengen voor menselijke fouten, maar ik hoop dat u begrijpt dat dit een frustrerende situatie is geweest.

Ik was mijn toestel kwijt aangezien ik niet verzekerd was tegen diefstal.

Direct heb ik nogmaals gevraagd wat ik hiervoor zou moeten betalen als ik mijn toestel zou moeten inleveren en weer werd er gesproken over “een paar tientjes”.

Al die maanden heb ik een oud toestel gebruikt en was blij dat ik kon verlengen.

Aangezien ik verder over alle KPN diensten tevreden ben was het gehele voorval voor mij geen reden om van provider te wisselen.

Nu heb ik inmiddels een brief ontvangen en nu blijkt dat het overname bedrag maarliefst €140,52 is.

Dat is in mijn opzicht aanzienlijk meer dan enkele tientjes.

Ik hoop dat we toch op een bedrag uit kunnen komen wat meer op het bedrag lijkt wat mij meerdere malen door medewerkers is doorgegeven.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mjans