Klacht: Overbezorging

op 19 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 20 september 2017 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Bie,

bedankt voor uw melding.
We hebben uw melding ingevoerd in ons systeem.
We gaan u een brief sturen en een antwoordenvelop waarmee u de folies die om de folders heen zitten kunt terugsturen. Op deze folies staan codes. Aan de hand van deze codes kunnen we achterhalen welke bezorger verkeerd bezorgd op uw adres.

Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Petra_msn@live.nl