Klacht: over niets ingelicht van bijkomende kosten,voor aansluitingen

op 18 juli 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben de prijs gekregen voor de keuken meubelen,dat was het,er is NIETS gezegd over een aannemer aan spreken ,voor de aansluitingen,voor electriciteit,of water af loop,of, stopcontacten,terwijl we van in he begin hadden gezegd dat we niets zelf konden doen ,omdat mijn man een hersen infarct heeft gehad en ikzelf al 63 jaar ben .voel me echt bedrogen door verkoper,denk dat hij alleen maar dacht aan zijn premie van deverkoop,,Op 9 julli heeft de planner geweest ,en die heeft dan gezegd dat er niets op zijn papieren stond,over aan slutingen,DAAR STONDEN WE DAN ,nog iemand zoeken voor alles te doen,bouw verlof EN NU ? vind dit echt niet kunnen,heb contact genomen vrijdag 15 juli met filiaal in Gent,omdat wij besteld hebben in filiaal in Schoten Bredabaan ,voel me zeer bedrogen,ik ben zeker een ZEER ontevreden klant,en zal zeker geen reclame maken voor keuken kampioen,ik hoop dat we tot een compromis zullen komen,ander zie ik me genoodzaakt ,me tot de sociaale media verder te gaan met mijn klachten ,er zijn nog andere fouten gemaakt van de verkoper,maar bespreek dat liever zelf met iemand

Gewenste Oplossing:

,als alles recht gezet wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 jaar geleden - Beste mevrouw van Hooydonk, Hartelijk dank voor uw melding. Ik vind het zeer spijtig te vernemen dat u niet naar wens wordt geholpen. Ik ga deze situatie bespreken met de vestigingsmanager en kom hier spoedig bij u op terug. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 27 juli 2016 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Hooydonk,

Ik heb zojuist mogen vernemen dat u gisteren in onze showroom in Schoten bent geweest. U heeft daar een goed gesprek gehad met de vestigingsmanager en u heeft het gesprek positief afgerond. Er is afgesproken beter met u te communiceren om zo problemen in de toekomst te voorkomen. Fijn dat deze situatie is opgelost!

Met vriendelijke groet,

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door breugeltje1234