Klacht: Over aankoop van een Asus-Tablet

op 31 augustus 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn dochter heeft de asus-tablet gekocht bij de mediamarkt in 08-12-2014.
De eerste dag dat zij hem ging gebruiken ging het al mis.
Hij functionerde niet goed, mijn dochter is terug gegaan.
Maar ze hebben niets kunnen vinden, daarna is mijn dochter zeker een stuk of 10 keer terug geweest en iedere keer konden ze niets vinden zeiden ze.
Ik ben ook nog 2 keer terug geweest en eiste een nieuwe tablet want hij voldeed niet aan de eisen.
Mediamarkt deed er niets aan.
Echt erg slordig vind ik.
Mijn dochter heeft deze tablet nodig voor haar school.
Nu kan zij haar werk niet verrichten omdat de tablet het niet doet en dan weer even wel enz.
Vanochtend ging zij naar school met haar tablet eerst deed hij het en toen helemaal niets mëer.
Mijn dochter heeft Asus gebeld en die zeg zoek het maar uit met de mediamarkt je word van het kassie naar de muur gesluurd zonder resultaat.
Het is te erg voor woorden, de tablet heeft in totaal maar 2 weken gewerkt en daarna niet meer.
Het ergste is dat hij nu 2 jaar oud is en geen garantie meer heeft.
Ik koop echt nooit meer bij de mediamarkt met een surves van lik me vessie!
Het geld had ik zo in de prullenbak kunnen gooien.

Ik ben pas echt tevreden als er nu eens actie kwam en mijn dochter eindelijk een tablet heeft die het doet zoals het moet.
Een nieuwe dus.
Zoals wij zijn behandeld door mediamarkt is met geen pen te beschrijven.
Echt schandalig toen de tablet nog in de garantie zat en ik erom vroeg hadden zij al een nieuwe moeten geven.
Ik ben niet boos nee echt pissig, want het gaat wel om mijn dochter die geen huiswerk kan maken op haar tablet.
Ik vräag met af moet ik eerst alles kort en klein slaan.
Om iets waar je recht op hem te krijgen.
Je betaald ervoor dat ding heeft aper 2 weken gewerkt.
Echt schandalig!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fagebond