Klacht: Oven nieuw gekocht slecht ding en kan niet ruilen

op 20 mei 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Helaas heb ik een oven gekocht bij de keukenkampioen. De genen die ik had besteld was niet meer op vooraard ik zou een andere en betere geleverd krijgen, helaas is die nu niet het zelfde en werk niet naar mijn wensen. Ik wilde hem ruilen want hij was pas 1 week oud en nog geen 1 keer gebruikt. Helaas werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en had ik pech ik mocht hem niet ruilen omdat ik akkoord had gegevn op een ander model. ( ik had daarbij wensen aangeven, ook niet op het betere model zitten) . Ik wordt door de winkel verzocht gewoon een nieuwe te kopen in hun filiaal.

Als ik hem mag omruilen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste mevrouw de Kwant, Wat vervelend om te lezen dat de oven niet wens functioneerd. Ik ga uw klacht door zetten naar de desbetreffende afdeling zodat er zo spoedig mogelijk contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Sophie - Webcare Keuken Kampioen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 23 mei 2017 om 17:24 geantwoord

Beste mevrouw de Kwant,

Ik heb vernomen dat u contact heeft gehad met mijn collega van de afdeling klantenservice. Er is besproken dat we u zullen uitnodigen in de showroom om een omruiling te bespreken. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Jannettedekwant