Klacht: oven en onderbouwverlichting

op 16 juli 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

betreft ordernr. 2 0217 004449

Mijn keuken is in December 2016 geplaatst. Ik heb mijn nw. woning op
5 januari 2017 betrokken. Heel blij met de mooie keuken. Wel in eerste
instantie. De oven is voor mij een groot probleem. Deze zit vrij hoog en de
deur blijft bij openen schuin staan. Kortom tot nu toe is de oven 3x gebruikt
door mijn kinderen.Ook zij vinden het een moeilijk bedienbare oven ook wbt de bediening. Tiptoetsen zijn niet leesbaar.

Gewenste Oplossing:

als mijn klacht serieus wordt genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste mevouw van der Hoek, Wat vervelend om te horen dat er problemen zijn met uw oven. Ik ga dit intern uitzetten. Een van mijn collega's zal hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Bram Webcare - Keukenkampioen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 19 juli 2017 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van der Hoek,

We hebben vanuit onze klantenservice begrepen dat er contact met u is opgenomen en het een en ander besproken is met betrekking tot uw klacht. Er is u een voorstel gedaan waarvan we begrepen hebben dat u hierover graag nog nadenkt.

Met vriendelijke groet,

Bram Webcare - Keukenkampioen.

Heeft op 30 juli 2017 om 14:14 geantwoord

ik moet teveel zelf ondernemen om mijn klacht op te lossen

Bericht van Keuken Kampioen

3 weken geleden - Beste mevrouw van der Hoek, Indien u wenst dat wij over uw klacht weer contact met u opnemen kan dat uiteraard ook. Graag vernemen wij dat dan van u. Met vriendelijke groet, Bram Webcare - Keukenkampioen.

Alle klachten die gemeld zijn door jannievdhoek