Klacht: Reageert niet op e-mails, telefoontjes en WhatsApp na aankoop online

Michael Aken, van op 15 augustus 2021 over Outdoordump.nl in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor, Internetshops - Kleding, Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 juli 2021 heb ik voor €139 excl. verzendkosten twee paar schoenen en kleding online gekocht en een week later opgehaald bij het postkantoor. De jas en de sokken bevallen prima, alleen de twee paar schoenen ter waarde van samen €90 zijn een maatje te klein. Volgens hun voorwaarden – binnen 14 dagen in de oorspronkelijke, onbeschadigde en ongeschonden verpakking retour sturen – heb ik op 5 augustus een mailtje gestuurd dat de twee paar schoenen te klein zijn, met het verzoek om ze te mogen ruilen voor een maat groter, en vervolgens de twee paar schoenen op 6 augustus teruggestuurd. Op donderdag 12 augustus heb ik gebeld naar 0633711683 en geen gehoor gekregen en vervolgens een appje gestuurd, die waarschijnlijk tot op heden nog niet is gelezen.

Gewenste Oplossing:

100% geld terug of omruilen voor schoenen in een grotere maat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outdoordump.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outdoordump.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outdoordump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outdoordump.nl

Heeft op 18 november 2022 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezers.
Dit is gebeurd midden in de grote vakantie, erg jammer dat niet eerst even rustig nadenken voordat ze in paniek schieten. Het is ook al lang opgelost, maar dat zetten ze er dan weer niet bij een klacht
Ondernemers zijn ook mensen die op vakantie gaan.
Normaal gesproken als ik bijvoorbeeld s'avonds een filmpje aan het kijken ben en de telefoon gaat en moet ik die opnemen. Ben ik op een verjaardag en te telefoon gaat, moet ik die opnemen.
Daar ben ik dan ondernemer voor geworden en dat accepteer ik dan ook.

Als het dan de grote vakantie is en ik neem dan een keertje echt vrij. Waar ik dan wel regel dat iemand anders alle bestellingen verzorgd dat deze alsnog de deur uit gaan.
De spaarzame keer dat ik dan eens echt weg ben dan wil ik niet gebeld worden als ik boven op de eifeltoren sta of tijdens een museum bezoek. En ook niet s'avonds na het eten nog een aantal uren alle emails te gaan beantwoorden.
Het lijkt mij zelf dan ook erg logisch als je in de grote vakantie contact opneemt met een bedrijf dan ze dan even niet bereikbaar zijn.
Waar deze blinde paniek dan vandaan komt dat we gelijk met de noorderzon vertrokken zouden zijn als er heel even geen reactie komt is mij dan ook een raadsel.
Waar ik dan al helemaal niet van gediend ben is meteen beginnen met deurwaarder Marktplaats.nl waarschuwen Redactie Tros radar op de hoogte brengen
Het is vakantie, denk na, blijf rustig en alles komt goed.

Alle klachten die gemeld zijn door postnl-ack