Klacht: orderbevestiging

op 28 september 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

kwamen met een vrijblijvende offerte aanvraag en kregen op slinkse wijze een orderbevestiging onder ons neus terwijl we nog niet over alles eens waren in de nieuwe L keuken oa bovenkasten en indeling loze ruimte in hoek en werkblad met achterwand

graag hadden we een bedenktijd gehad over de nieuwe keuken nu willen we graag een keuken van superkeukens in middelburg die wel naar onze wens en geheel compleet en goedkoper is, we willen ontbinding van order wat 2 jaar op oproep staat maar we willen niets meer met keukenkampioen te maken hebben

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste meneer van Oosten, Jammer om te moeten lezen dat u de keuken niet meer wil afnemen. Ik ga uw melding bespreken met de eindverantwoordelijke van filiaal Goes en zorg ervoor dat u spoedig een terugkoppeling ontvangt. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door danito