Klacht: orderbevestiging

op 28 september 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

kwamen met een vrijblijvende offerte aanvraag en kregen op slinkse wijze een orderbevestiging onder ons neus terwijl we nog niet over alles eens waren in de nieuwe L keuken oa bovenkasten en indeling loze ruimte in hoek en werkblad met achterwand

graag hadden we een bedenktijd gehad over de nieuwe keuken nu willen we graag een keuken van superkeukens in middelburg die wel naar onze wens en geheel compleet en goedkoper is, we willen ontbinding van order wat 2 jaar op oproep staat maar we willen niets meer met keukenkampioen te maken hebben

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

6 maanden geleden - Beste meneer van Oosten, Jammer om te moeten lezen dat u de keuken niet meer wil afnemen. Ik ga uw melding bespreken met de eindverantwoordelijke van filiaal Goes en zorg ervoor dat u spoedig een terugkoppeling ontvangt. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 16 december 2016 om 13:55 geantwoord

Beste meneer van Oosten,

Ik heb vernomen van de vestigingsmanager van het betreffende filiaal dat u langs zou komen om er samen uit te komen. Hierbij hebt u aangegeven dat u eerst nog op vakantie zou gaan en daarna langs zou komen.
Helaas bent u nooit geweest en heeft de vestigingsmanager u intussen al meerdere malen gebeld, helaas neemt u de telefoon niet op.

Graag willen wij u vragen om contact met ons filiaal op te nemen via 0113-227077.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door danito