Klacht: Oral b tot 60 euro terugbetaald actie niet meer geldig

op 10 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

op 1/7 gingen we naar Mediamarkt in Sint-Kruis Brugge. Ik plande 1 elektrische tandenborsel te kopen, maar gezien er uitvoerig een terugbetaal actie geafficheerd was, kocht ik er 2. Aan de kassa vroeg ik meer uitleg over de actie waarbij ik vriendelijk een foldertje gegeven wordt, thuis in te vullen en zo krijg je een stuk terugbetaald.
Nu ik dit thuis aanpak zie ik dat de actie slechts geldig is tot en met 30/6 en dus niet meer op 1/7. De actie was nochtans uitvoerig geafficheerd. Aan de kassa kreeg ik ook niet te horen dat de actie niet meer geldig is …
Als ik het ticket opstuur zal mijn vraag sowieso geweigerd worden, dus ja … de bijna gratis 2e tandenborstel toch volledig uit mijn portemonnee.
Als de actie geafficheerd is, ga je er toch van uit dat ze nog geldig is ???
Ik vind dit misleidende reclame, waar ik helaas ingetrapt ben. Wat kan mediamarkt hieraan doen ?

ik ben tevreden als ik alsnog de voordelen van de geafficheerde terugbetaald actie zal genieten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge De Smet