Klacht: Opzegging onderhoud contract

op 18 mei 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Heb in januari een onderhouds contract aangegaan met Eneco .deze maand zijn ze geweest om onderhoud uit te voeren monteur melde ons dat er diverse dingen niet klopte onderandere de afvoer /aanvoer van kachel matriaal niet goed
Dus onderhoud niet uitgevoerd !
Ik heb hem gevraagd omheen afkeur rapport zodat ik deze bij mijn installateur neer kan leggen .
Nu komt het de volgende dag krijg ik eennemsil dat het onderhoud contract opgezecht word ???
Heb ze gebeld om uitleg deze kunnen ze niet geven en ook geen afkeur rapport vreemd word afgekeurd en willen verder niets meer doen ook niet een rapport sturen heb meer dan 1 uur aan de telefoon gehangen om uitleg te krijgen maar ze willen niets vrij geven .
Ik heb natuurlijk gelijk mijn stroom contract opgezecht en naar de concurrent gegaan
Dit itvtrauwens niet de eerste probleem met bagger bedrijf nooit geen zaken meer me doen bagger bedrijf

Dat ze het afkeur rapport maken en doorsturen waar ik om gevraagd heb
Ze hoeven geen contact met mij op te zoeken

Of ik weer klant wil worden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 21 mei 2021 om 18:15 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor het gesprek van zojuist. In onderstaande e-mail bevestig ik wat wij hebben besproken.

U heeft inmiddels twee partijen laten kijken naar de cv-ketel en de rookgasafvoer. Deze voldoen volgens beide partijen aan de veiligheidseisen. Zoals aangegeven hanteert Eneco hele strenge eisen voor het in onderhoud nemen van een cv-ketel. Daarnaast vind ik het jammer om te horen dat u de bon met de afkeuring niet heeft ontvangen. Op verzoek is het mogelijk om een bon te ontvangen. De bon heeft u niet meer nodig liet u weten.

Mijn excuus voor het ongemak dat u heeft ervaren naar aanleiding van het afkeuren van uw cv-ketel.

Chantal
Eneco Webcare