Klacht: opzegging

op 22 juli 2019 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ivm het per direct verhuizen naar een andere stad waar de bereikbaarheid van basic fit te ver is ,wilde ik per direct opzeggen.
Nu krijg ik bericht dat ik tot 2020 mei hier aan vast zou zitten.
Dat kan toch niet mogelijk zijn als je door prive omstandigheden verhuisd en er geen mogelijkheid is dat ik dit zo continueer?.

Als per direct mijn abonnement opgezegd word

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 juli 2019 om 10:43 geantwoord

Beste Chantal,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan betreft het opzeggen van jouw lidmaatschap.

Als je gaat verhuizen en er is geen Basic-Fit club in een straal van 5 kilometer van jouw nieuwe woonadres, dan bieden wij jou de mogelijkheid om het lidmaatschap voortijdig op te zeggen.

Om dit te kunnen regelen hebben wij een bewijs nodig van de verhuizing. Onder dit bewijs verstaan wij een kopie van de inschrijving bij je gemeente.

Je kunt dit bewijs per e-mail versturen naar: [email protected] Als dit bewijs aan de voorwaarde voldoet, dan beëindigen wij jouw lidmaatschap met inachtneming van 30 dagen opzegtermijn na ontvangst van het bewijs.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Chantal van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal Braber