Klacht: opzegging

op 29 juni 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

23 mei had ik mijn sleutel in mijn auto laten llggen, en heb ik ANWB thuisservice afgesloten. Ik moest circa 110 Euro hiervoor betalen. Echter konden ze mij niet helpen en moest alsnog een sleutel bijbestellen. Dat kan gebeuren maar nu wilde ik opzeggen omdat ik een nieuwe auto heb gekocht met mobiliteitsgarantie en nu kan ik niet opzeggen. Ik heb een partnercontract met mijn vrouw voor twee auto’s en zij is bereid de thuisservice te behouden. Ik vind dit weinig flexibel. Het is de tweede keer dat ik hier een zeer slecht gevoel aan uw organisatie over houdt. Ik heb jullie organisatie lange tijd gemeden omdat ik een eerdere slechte ervaring heb gehad. ik stond vast in een kettingbotsing in Belgie, onder het bloed van slachtoffers in andere auto’s. Ik belde de alarmcentrale en de hoorn werd opgegooid omdat er volgens de central geen ongeval was. Mijn brief aan de directie werd niet beantwoord. Ik heb toen opgezegd, waarbij ik dit nogmaals aangaf. Nooit meer iets van gehoord. Ik hoop dat ik nu wel een reactie krijg maar ik verwacht niets.

Overzetten thuisservice naar partnercontract en beeindigen contract

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wouter28