Klacht: Opzeggen stadsverwarming

op 09 juli 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Wij huren al 2 jaar een woning waarbij wij een contract hebben moeten afsluiten bij eneco voor de stadsverwarming. Nu wij gaan verhuizen en het contract willen opzeggen krijgen wij te horen van eneco dat dat niet mogelijk is……
Ze geven aan dat er eerst een nieuwe huurder moet zijn om het contract over te nemen, echter is dat 1 niet mijn verantwoordelijkheid en 2 niet mogelijk want er is nog geen nieuwe huurder. Heb al een uur aan de lijn gehangen en kreeg steeds te horen dat het niet kon nadat ik de situatie had toegelicht. Ook via de chat en de mail opgezegd om het schriftelijk te doen maar kreeg daar ook de reactie dat wij niet kunnen opzeggen.
Ligt het aan mij of is dit een compleet gestoorde situatie.. wij gaan weg en willen opzeggen, dit lijkt mij iets dat toch dagelijks voor zal komen.

Iemand hulp…..?

Als wij kunnen opzeggen en ik daarna nooit van me leven meer iets met eneco te maken hoef te hebben.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

1 week geleden - Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw klacht via klacht.nl. Wat zonde dat het opzeggen van uw contract nog niet gelukt is. Om u verder te helpen, vragen we u vriendelijk om het klantnummer bij uw adres te vermelden. Op deze manier kunnen we op uw klacht reageren. Met vriendelijke groet, Audrey Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rik123123123