Klacht: Opzeggen lukt niet 2 maanden teveel afgeschreven

op 22 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben een tijdje geleden (begin januari 2020) een lidmaatschap aangegaan met de basic fit. Ik zou 2 maanden gratis mogen sporten en daarna zou ik elk moment op kunnen zeggen (heb expres een flex abonnement genomen). Nu zijn er 3 maanden afgeschreven, terwijl dit er maar 1 had moeten zijn. Daarnaast wilde ik mijn account opzeggen en stond er dat ik email ter bevestiging kreeg. Deze heb ik nooit gehad. Basic fit nergens te bereiken, alleen via email. Ik vind het echt schandalig.

Ik wil 2 maanden betaling terug hebben (57,98 euro) en ik wil de bevestiging dat het opzeggen echt gelukt is. Ik wil niet dat ze me nog meer geld afhandig maken.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 maart 2020 om 09:38 geantwoord

Heeft op 23 maart 2020 om 10:41 geantwoord

Ik weet heel zeker dat er niet bij stond dat de 2 maanden promotie (was een decemberactie die nog geldig was toen ik een lidmaatschap met jullie aanging) niet geldig is voor een flexibel lidmaatschap, maar enkel voor een lidmaatschap van minimaal 52 weken. Het is niet eerlijk dat jullie dat er niet bij zetten, want dan ga ik er vanuit dat het ook op mijn lidmaatschap betrekking heeft. Juist om deze reden (2 maanden gratis), heb ik ervoor gekozen om bij jullie te gaan sporten en het beviel goed tot dit moment. Ik hoop van u te horen.

Alle klachten die gemeld zijn door sterre1234