Klacht: opzeggen lidmaatschap

op 18 december 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

In maart afgelopen jaar al heb ik onze auto verkocht. Op dat moment niet nagedacht over het opzeggen van de wegenwachtservice totdat mijn vriendin mij daar aan herinnerde toe we de kampioen kregen in November. Ik heb geprobeerd op te zeggen bleek dit niet meer te kunnen omdat dit voor 15 november had moeten gebeuren.

Betekend dat ik dit jaar al bijna 10 maanden voor niets mijn lidmaatschap heb betaald maar dat zij mij ook voor het komende jaar voor 100% willen laten betalen terwijl ik niet eens meer een auto heb.

Al meerdere malen contact gehad met de ANWB maar ze willen maar geen gelijk geven en schermen zich achter de Wet van Dam en het feit dat de wegenwacht een verzekering zou zijn.

Dit alles doet er geen zins toe. Aangezien ik niet eens meer een auto heb, hoe kan ik dan verzekerd zijn?

Zeer slechte service maar ik lees dat er heel veel mensen dien last hebben van deze buitengewone vervelende manier van werken waarbij zij zich schuilen achter het feit dat ze een vereniging zijn in plaats van het feit dat zij naar individuele zaken kijken en ingaan op de menselijke kant van zaken.

Er is maar een gepaste oplossing mogelijk aangezien wij geen auto meer hebben en dat is het stopzetten van het "Wurgcontract" per 31-12-2012. Wij hebben al bijna een jaar lidmaatschap betaald waar we niets voor gekregen hebben en willen dat niet nog langer

Alle klachten die gemeld zijn door frankie1977