Klacht: Opzeggen contract

op 14 december 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben lid van Basic-Fit sinds 1-1-2017, daarbij ga ik ervan uit dat het jaarcontract afloopt op 1-1-2018. Echter was er op het moment van afsluiten een “actie” waarbij je 2 maanden gratis krijgt. Deze 2 maanden worden nu echter aan het contract vastgeplakt waardoor de opzegging pas kan plaatsvinden op 1-3-2018. Naar mijn mening duurt een jaar 12 maanden en niet 14 maanden. Ongeacht of er een speciale actie geldt.

Gewenste Oplossing:

Als mijn contract per 1-1-2018 stopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 december 2017 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Melanie,

Bedankt voor jouw bericht.

Fijn dat ik je telefonisch heb kunnen spreken, samen zijn we tot een oplossing gekomen. Zoals beloofd krijg je ook nog een e-mail betreft jouw opzegging.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag!

Met vriendelijke groet,

Annet van Basic-Fit.

Alle klachten die gemeld zijn door Melaniie39