Klacht: opzeggen

op 20 december 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In april afgelopen jaar heb ik mijn auto naar de sloop gebracht. Ik heb dat doorgebeld maar niet bij stil gestaan dat ik geen bevestiging hebt ontvangen tot dat ik de nieuwe lidmaatschap kaart ontving. Hierover meteen gebeld en ze beweren dat er geen gesprek plaats genomen heeft. Ik vind het heel raar gezien zij de gesprekken opnemen. Ze zeggen dat ze dat alleen kunnen uitzoeken als ik precies de datum en tijd weten van het gesprek. Dat weet ik natuurlijk niet meer.

Dit betekend dat ik niet alleen een groot deel van 2012 voor mijn lidmaatschap heb betaald maar dat zij mij ook voor het komende jaar voor 100% willen laten betalen terwijl ik geen auto meer heb.
Heb inmiddels meerdere keren contact gehad met de ANWB maar werd lelijk behandeld.

Ik heb een lage inkomen en dit verpest de kerstdagen doordat het een grote deel van mijn budget ontneemt.
Zeer slechte service en zeer klantonvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Natuurlijk ben ik alleen tevreden met een opzegging vanaf 31 -12-2012.

Alle klachten die gemeld zijn door Wicked Wendy