Mijn Klacht:
Door een storing sinds 10 April 2015 kan ik nu niet mijn 20 Eu opwaarderen en ik had de beltegoedbon gehaald bij de Jumbo in Almere maar toen ik het 2x had geprobeerd en ik vroeg waarom de code niet werd gepakt zijn een ander meisje dat er een storing was en ik dacht bij me zelf,had je dat niet kunnen zeggen voor dat ik had betaald en het zou gisteren voor 18:00 opgelost zijn maar nog steeds niet en ik ben bang dat als ik te vaak probeer de code niet meer geldig is dus graag zo snel mogelijk een oplossing?
M.v.g. Edwin Hartman.
Gewenste Oplossing:
Als mijn beltegoed weer wordt genoteerd bij mijn mobiel want ik heb dringend wat telefoontjes te doen.

