Klacht: opvragen boeterente bij oversluiten

op 14 september 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

ik heb contact opgenomen met NN om te informeren naar de eventuele boeterente bij oversluiten hypotheek. Dat was mogelijk , ik zou na ongeveer 3 weken antwoord krijgen!!!. Bij andere geldverstrekkers schijnt dat per direct te kunnen.Of op je eigen inlogpagina bekijken. Dat is bij NN niet mogelijk. Overigens onbeschoft en zeer klantonvriendelijk behandeld!
Aan het einde van het gesprek meld de dame ook nog dat we misschien beter bij de ING op de hoek(de concurrent) een afspraak konden maken om een hypotheekadvies te krijgen! Maakt mij niet uit wat de boeterente is, ik ga zeker weten weg bij NN! Wat een bedrijf! Ben al ruim 20 jaar klant!

Dit komt niet meer goed.

Bericht van Nationale Nederlanden

4 maanden geleden - Hallo Eric, Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor. We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze social media kanalen? We vragen dit, omdat we via deze kanalen je beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info. Dat kan op de volgende manieren. Facebook: ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’. Twitter: ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’. We nemen je klacht meteen in behandeling. Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, dan kun je deze ook sturen naar ons e-mailadres webcare@nn.nl. Ook dan gaan we snel kijken wat we voor je kunnen doen. We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we goede service willen bieden. Groet, Roy

Alle klachten die gemeld zijn door Boeterente2