Klacht: Opnieuw klacht indienen zie Refnr.: 689193

André Groeneveld op 18 maart 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Helaas nog steeds koud in de herenkleedkamer. Basic Fit heeft beloofd dit te repareren. Het duurt nu wel erg lang. Bovendien is het in de hele sportschool koud. Het gebouwbeheersysteem of climatecontrol werkt slecht.

Als het daadwerkelijk opgelost is en niet laten beloven door een lieftallige dame van de klantenservice.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

4 jaren geleden - Beste André, Bedankt voor je bericht. Super vervelend om te moeten lezen dat het probleem tot op heden niet is opgelost. Het is niet prettig als je moet omkleden en sporten in een te koude ruimte. Zojuist hebben wij ook even telefonisch contact gehad om de stand van zaken te bespreken. Ik heb direct contact opgenomen met de vestiging Amsterdam Osdorp Pieter Calandlaan. De medewerker van de club heeft aangegeven dat er een tijdje geleden een monteur langs geweest zou zijn maar wist mij helaas geen update te geven. Als gevolg hiervan heb ik geprobeerd om contact op te nemen met de manager van de club. Helaas heb ik deze niet kunnen bereiken. Graag wil ik je laten weten dat ik deze klacht serieus neem en er mee bezig ben. Zodra er meer informatie bekend is, zal ik contact met je opnemen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Chantal van Basic-Fit

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 22 maart 2018 om 10:33 geantwoord

Beste André,

Zojuist heb ik een terugkoppeling mogen ontvangen van de manager van de club.

Twee weken geleden is er een monteur langs geweest voor de temperatuur in de herenkleedkamer. De clubmedewerkers hebben vervolgens het verzoek gekregen van de monteur om niet aan de temperatuurregelaar te komen. Daarmee zou het probleem opgelost worden.

Helaas heb ik nu van jou opnieuw moeten vernemen dat het nog steeds veel te koud is in de herenkleedkamer. Dit heb ik besproken met de manager. Er zal opnieuw een afspraak gemaakt gaan worden met de monteur om dit te komen bekijken.

De airco voor de algemene sportruimte wordt geregeld van achter de balie. Wanneer het te koud is in de sportruimte, kan je dit melden bij de clubmedewerker zodat de temperatuur aangepast kan worden.

Voor de overlast krijg je van mij één maand gratis Yanga. Ik hoop dat je daar van kan genieten.

Excuses dat het probleem niet direct volledig is opgelost maar er wordt aan gewerkt.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Chantal van Basic-Fit

André Groeneveld

Heeft op 01 april 2018 om 12:24 geantwoord

Feedback van André Groeneveld:
De Fancoilunit van de heren kleedkamer is nog steeds niet gemaakt, oranje led flikkert nog steeds.
De temperatuur in de sportschool is nu warm (iets te warm) en de warme lucht stijgt waardoor de kleedkamers die hoger gelegen zijn automatisch wat warmer worden. Het is nu zo dat de buiten temperatuur flink gestegen is ten opzichte van de vries dagen en vraag mij dan ook af of het zo is wanneer het weer hard vriest.

Alle klachten die gemeld zijn door