Klacht: Opname uit krediet-hypotheek niet mogelijk via Internet Bankieren

fdocters op 12 april 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

1 jaar geleden - Beste fdocters, Wat lastig dat het niet lukt om een opname te doen uit je Krediet Hypotheek. Een opname hoort mogelijk te zijn wanneer een actieve Krediet Hypotheek hebt en je de volgende stappen neemt; - je logt via een computerlaptop in via www.abnamro.nl - klik op je hypotheek - klik daarna onderaan op krediet opnemen Lukt het met bovenstaande nog niet? Neem dan contact op met onze hypotheekafdeling via 0900-9210. Zij hebben inzage in je hypotheekgegevens en helpen je graag alsnog met de opname. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 28 april 2020 om 09:13 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare de klacht op 14 april via dit forum in behandeling genomen. We hebben uitleg gegeven op welke manier een opname vanuit een Krediet Hypotheek mogelijk is. Omdat we hier na 2 weken geen reactie op hebben gehad sluiten we de klacht. Uiteraard kan de klant bij blijvende problemen alsnog contact opnemen met onze hypotheekafdeling via 0900-9210.

Alle klachten die gemeld zijn door fdocters