Klacht: oplichters en mooi praters

op 21 juli 2017 over Vaartland.nl in de categorie Autodealers

Ik heb 4 maanden geleden een auto gekocht bij Vaartland Den Haag. In het koopproces heb ik afgesproken met de verkoper dat er een paar dingen zullen worden gerepareerd. Ik vroeg om een ​​schriftelijke toestemming, maar hij zei dat bevestiging per e-mail genoeg is. Na vele telefoongesprekken maakten ze een afspraak om de auto te repareren. Ik nam de auto naar Den Haag uit Eindhoven. Ze hebben gezegd dat de reparatie maximaal 1-2 dagen zal duren. Raad eens wat er gebeurde? Mijn auto wachtte daar 10 dagen en ze hebben de auto zelfs niet verplaatst van waar ik weg was. Ze zijn zo verontschuldigd en gezegd dat het goed gedaan wordt in Eindhoven en we zullen de kosten terugbetalen. Raai nog een keer wat er gebeurd is? Na vele telefoongesprekken zeiden ze nee. Geen terugbetaling omdat ze hun e-mailbevestiging van de verkoper niet accepteren. Waarom is het mijn probleem? Uw verkoper heeft mij beloofd en de bevestiging per e-mail verzonden. Slechtste klanttevredenheid ooit. Koop niets van Vaartland, met name vanuit Den Haag.
Ik voeg de e-mail convesraion toe die ik noemde.

Mijn e-mail:
Beste Ilhan,

Alstublieft kunt u onderstaand de offerte die ik heb ontvangen zien.

Ik wacht op uw bevestiging.

Vriendelijke groeten,
Fatih

Antwoord van Vaartland:
Beste Fatih,

Je kunt de reparatie uitvoeren. De factuur moet op naam: Vaartland, Laan van Waalhaven 231, 2497 GL Den Haag.

Ilhan Aydin
verkoopadviseur

Wanneer de reparatie kosten worden terugbetaald.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vaartland.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vaartland.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht fatihozturk

3 maanden geleden - Vaartland heeft contact opgenomen met mij over de klacht. Het bleek dat het een misverstand was tussen mij en de verkoopadviseur. Zij hebben de reparatiekosten terug betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door fatihozturk