Klacht: Oplichters

op 28 september 2017 over Dressnocode in de categorie Internetshops - Kleding

Prima bedrijf zolang je maar niet in de aftersales van deze oplichters terecht komt. Anne en Kristian hebben mooie woorden maar uiteindelijk word je oneindig aan het lijntje gehouden en komen ze afspraken en toezeggingen niet na.

Kleding besteld en geretourneerd omdat het niet de juiste maat was. Pakketje raakte zoek en ze gaven aan dit uit te gaan zoeken. Er is mij in een tijdsbestek van bijna twee jaar meer dan 20 keer toegezegd dat het goed zou komen en ik mijn geld terug zou krijgen van ze. Ook meerdere malen toegezegd dat ze het bedrag gingen overmaken maar hier werd geen gehoor aan gegeven. Er is zelfs een termijn aangegeven door Kristian van Dressnocode om het uit te zoeken en anders het geld over te maken. Afspraak werd niet nagekomen. Mails worden structureel genegeerd. Telefonisch niet bereikbaar, op social media geblokkeerd omdat ik ze hierop probeerde te bereiken.

Zodra de afspraak van de gehele refund wordt nagekomen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dressnocode

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dressnocode nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert S