Klacht: Onjuiste kleding ontvangen

op 18 juli 2016 over Dressnocode in de categorie Internetshops - Kleding

1. Het aan mij geleverde product was niet het product wat ik had besteld en dus verkeerd. Ik heb hierover een mail naar de klantenservice gestuurd met daarin de melding dat ik het verkeerde product heb ontvangen. Een dag later kreeg ik het antwoord dat mijn order door de organisatie per ongeluk was verwisseld en een andere klant mijn product heeft gekregen. Er werd mij verteld dat er eerst contact met de andere klant moet worden opgenomen om het probleem op te lossen. Dit heeft langer dan een week geduurd en de organisatie heeft daaropvolgend aangeboden om het bedrag van mijn bestelling (die ik dus nooit heb ontvangen) naar mij terug te storten. Ik heb toen uiteindelijk aangegeven dat ik mijn geld graag terug zou willen krijgen, maar ik heb hierop de afgelopen vijf dagen, terwijl ik voorheen binnen een dag antwoord/reacties op mijn mails heb ontvangen, geen responsie gekregen.

Graag zo spoedig mogelijk mijn geld op mijn rekening terugstorten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dressnocode

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dressnocode nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Firstname Lastname