Klacht: Oplichters

op 25 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

In de winkel twijfelde ik tussen de Huawei P8 lite en de duurderde variant, de Huawei P8 light smart. De verkoper vertelde mij dat de smart versie een betere koop is vanwege de nieuwere software. Ook vertelde ze mij dat de smart variant in de toekomst sneller de nieuwste updates zou krijgen. Wat blijkt? Alles is gelogen. Op de smart variant draait namelijk android 5.1 en 6.0 is niet eens beschikbaar voor dit toestel en dit gaat ook niet snel gebeuren. Op de normale P8 lite draait wel gewoon android 6.0. Reactie van de mediamarkt: “we hopen dat u begrijpt dat de verkopers altijd hun advies zoveel mogelijk op de wensen van de klant aanpassen”. Liegen is dus hun strategie om duurdere toestellen te verkopen.

Daarnaast zou de front camera precies hetzelfde moeten zijn als de P8 lite, is mij door de verkoper verteld. Ik heb beide toestellen naast elkaar gehad en de camera van de P8 lite smart is beduidend slechter. Reactie van de servicebaliemedewerker: ja maar op deze website staat dat het hetzelfde hoort te zijn.

Ik heb de P8 lite smart aangeschaft, omdat de verkoper mij dat met leugens heeft aangesmeerd. Inmiddels heb ik het toestel terug gebracht en maar 160eu(!!!!!) terug gekregen van de 200eu. Jullie zijn echt een stel oplichters. Met leugens een klant een duurder toestel aansmeren, waarna een klant uiteraard ontevreden is en het toestel niet meer wilt. Om hiervoor 40eu van zelf te houden is ronduit belachelijk. Blijkbaar is dit jullie manier is om geld af te troggelen van “klanten”.

Hele aankoopbedrag terugkrijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vmsng