Klacht: Oplichterij via Booking

Suzan Krammer op 11 september 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Vanochtend stond een groep van 8 jongeren langdurig voor onze deur, wanhopig bewoners aan te spreken op zoek naar een niet-bestaande luxe vakantiewoning; 2 etages maar liefst. Met een eigen zwembad en gratis parkeren voor de deur. Voor ons direct duidelijk dat dit oplichterij betreft. Waarom checkt Booking de advertenties niet? En waarom is Booking niet bereikbaar voor mensen zonder reserveringsnummer? Het gaat om deze aanbieder:

Booking moet bereikbaar zijn voor bewoners die overlast ervaren die ontstaat door hun vakantieverhuur.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzan Krammer