Klacht: Oplichterij

op 22 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

In de maanden november en december van 2011 heeft future target via Vodafone, zonder mijn toestemming, in totaal voor 60€ van mijn rekening afgehaald. Zeg maar mij bestolen.

De enige oplossing is natuurlijk mijn geld terug.
Een lux leventje gaan leiden met het gestolen geld van Vodafone-klanten is oplichterij van de eerste orde.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste jeronimo.martis, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Je geeft aan dat er onterecht kosten in rekening zijn gebracht voor een contentdienst. Ik heb deze klacht voor je onderzocht en je een e-mail gestuurd met meer informatie hierover. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste jeronimo.martis, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Je geeft aan dat er onterecht contentkosten in rekening zijn gebracht. Ik heb je klacht onderzocht en je een e-mail gestuurd met meer informatie hierover. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste jeronimo.martis, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Je geeft ana dat er onterechte kosten voor contentdiensten in rekening zijn gebracht. Ik heb je een e-mail gestuurd met meer informatie over hireover. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone , medewerker klachtafhandeling

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste jeronimo.martis, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Je geeft ana dat er onterechte kosten voor contentdiensten in rekening zijn gebracht. Ik heb je een e-mail gestuurd met meer informatie over hierover. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone , medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 28 augustus 2012 om 17:58 geantwoord

klacht is onderzocht. Er is een e-mail gestuurd naar de klant met meer informatie over zijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jeronimo.martis