Klacht: Oplichterij

op 29 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

DPD beweert gisteren op 28 mei een pakket afgeleverd te hebben op mijn adres terwijl ik op dat tijdstip helemaal niet thuis was. U raadt het al ik heb niks ontvangen. Hier kreeg ik 2 uur later een bevestiging van wat ookal heel vreemd is. Er is geen briefje in de bus achtergelaten of wat dan ook dat het is afgegeven nee het is op mijn adres geleverd, terwijl dat niet kan. Mocht die wel bij de buren zijn afgegeven heb ik dus nog een probleem want in mijn appartementen complex wonen meer dan 100 mensen u snapt het probleem al denk ik, dan zou ik alle deuren af moeten gaan. Ik wordt zo moe van DPD en DHL die koeriers diensten werken niet in deze regio echt zo slecht. Jullie lossen het maar op want ik wil mijn spullen.

Wanneer ik mijn spullen heb en die koerier die dienst had zou ik maar eens aanpakken, dat diegene zo met andermans spullen omgaat lijkt me voor jullie ook geen pretje. Ik heb me ook voorgenomen mocht dit niet snel opgelost worden doe ik aangifte bij de politie.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Reactie van de melder van de klacht Geven89

3 maanden geleden - Het gaat niet om een pakketje van 20 euro maar een veel hogere waarde, dat dpd daar geen verantwoordelijk voor draagt vind ik ronduit schandalig. Ik heb een beetje zitten lezen ik ben overduidelijk niet de enige. Doe wat aan jullie service en ook zeker wat aan die gedemotiveerfe arrogante koeriers van jullie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geven89