Klacht: oplader laptop trust

op 01 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

In het begin dit jaar hebben we een nieuwe oplader gekocht op aanraden van het persoon in de Mediamarkt Utrecht hebben een universel oplader gekocht bij Mediamarkt. Nu is die al kapot. Bij Mediamarkt Utrecht werd gezegd koop maar een nieuw jammer dat die kapot is. Dit vindt ik dus geen stijl. Zo oud is die nog niet en als die dan zo slecht is waarvoor word die dan aangeraden. Mijn zoon studeert heeft de laptop nodig en zit nu al een week thuis omdat hij zich schaamt omdat wij geen oplader kunnen kopen. Ik vindt dat jullie de oplader hadden moeten terug nemen en ons een andere hadden moeten geven of tenminste het stukje wat wij nodig hadden.

Ik zou tevreden zijn als de oplader wordt terug genomen en wij een andere krijgen of teminste het stukje wat wij nodig hebben voor de laptop.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linday65