Klacht: Ophalen boier

op 01 april 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik heb mijn leasecontract netjes opgezegd van mijn boiler bij Eneco. Netjes een afspraak gemaakt dat ze de boiler kunnen ophalen op dinsdag 30maart tussen 0.800 en 12.00. Vervolgens zijn ze niet komen opdagen. Ik bel Eneco om 12.15. Vervolgens krijg ik een antwoord . Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik ga het voor u uitzoeken. Ik bel u zodra ik wat meer weet.. Vervolgens word ik gebeld om 13.15. Hij vertelt mijn dat ze nou tussen 14.00 en 16.00 komen. Vervolgens komen ze weer niet opdagen. Heel triest dit. Kost mijn een vrije dag. Nou willen ze een andere afspraak maken. op een andere datum. En dan tussen 10.00 en 16..00. Maar ja we werken allebei. En we gaan weer geen vrije dag opnemen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mvg RBunk

Als ze me boiler voor 0.900 komen halen. Of na 16.00 uur. Of op me werk. Ik ga echt geen vrije dag meer nemen. Volgens mijn werken ze daar langs elkaar heen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 09 juni 2021 om 15:02 geantwoord

Beste heer Bunk,

Excuus voor de late reactie. Uit ons systeem blijkt dat de huurboiler is opgehaald. De huurovereenkomst voor dit toestel is gestopt. U heeft op dit moment geen contract meer bij ons.

Heeft u nog vragen? Laat het ons weten. Dat kan met een reactie op dit bericht.

Chantal
Eneco Webcare