Klacht: Ophaalafspraak wasmachine niet nagekomen

op 09 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Onlangs een wasmachine bij Mediamarkt besteld in de webshop en voor een additioneel bedrag de ‘witgoed extra bezorgservice’ erbij afgenomen. Met deze bezorgservice zou het oude apparaat meegenomen worden onder de voorwaarden leeg, droog, schoon, afgekoppeld en transportklaar.

Wasmachine is netjes bezorgd door de bezorgers van de bezorgservice en tevens aangesloten, echter oude wasmachine is niet meegenomen. Reden was dat een van de heren de werkschoenen niet aan had en op gympen liep en niet de oude wasmachine twee trappen naar beneden wilde tillen. Daarnaast werd ook de reden aangevoerd dat er nog water in de wasmachine zat. Er werd me verteld dat ik deze kon legen en vervolgens kostenloos een nieuwe afspraak via Mediamarkt kon maken voor het ophalen van het apparaat.

De wasmachine is leeggemaakt zoals de bezorgers uitgelegd hadden en er kwam welgeteld een half glas water uit. Vervolgens met Mediamarkt contact opgenomen voor een nieuwe afspraak, maar ze willen de wasmachine niet meer komen ophalen. Ze schermen met de regels van de procedure dat de bezorgers zijn geweest en dat het hun woord tegen dat van mij is dat de wasmachine nog vol zou zitten met water. Mediamarkt wijkt niet af van de procedures en legt het probleem bij de klant neer. Ik moet zelf een ‘ijzerboer’ bellen die de wasmachine naar beneden wil tillen en op wil komen halen maar zelf geven ze niet thuis en kunnen ze niets doen terwijl er betaald is voor een dienst die maar ten dele geleverd is.

Ik ben tevreden wanneer de oude wasmachine opgehaald wordt zoals afgesproken in de dienst 'witgoed extra bezorgservice' en Mediamarkt de klant centraal stelt en zich niet verschuilt achter procedures

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HCornelissen